Blog

Hajde da pričamo o neuspehu

Dejv je bio klijent kakvog poželeti možeš. Uhodavala sam se da radim preko Elance-a i posle jednog ne baš prijatnog iskustva, veoma pažljivo sam birala poslove na koje se prijavljujem. Dejv mi se javio tako što mi je odmah dodelio posao – pisanje nekoliko članaka za sajt za koji on radi – veliki, ozbiljan, širom […]

Kako izgleda efektan storytelling

Danas se pod storytellingom podrazumeva širok dijapazon pisanog sadržaja. I tu je reč o, zapravo, novom – a u našem jeziku i ne jednostavno prevodivom – izrazu za staru ideju. Pripovedanje? Ako pitate nekoga ko se bavi storrytellingom o tome kakva je priča koju žele da ispričaju, velika je šansa da ćete biti preplavljeni pridevima, […]

10 ključnih momenata istorije marketinga

Istorija marketinga duga je koliko i istorija prodaje, pa stoga potiče verovatno još iz vremena kada se roba međusobno trampila. Svako je hvalio svoju robu u nameri da je proda, a to je princip koji važi i danas, s tim da su načini na koje se takvo nešto može plasirati nikada raznovrsniji. Tako bi detaljno […]