Blog

Njeno kraljevsko visočanstvo: Ciljna grupa – II deo

U prethodnom tekstu započeli smo veoma važnu temu – definisanje ciljne grupe. Ovo je nužan i neophodan korak pri kreiranju svake kampanje. Definisanje ciljne grupe može da napravi razliku između uspešne i neuspešne kampanje i zato mu treba posvetiti posebnu pažnju, jer će od njega može zavisiti kompletan dalji tok kampanje. Nakon što smo ciljnu grupu definisali […]

Njeno kraljevsko visočanstvo: Ciljna grupa – I deo

Zamislite da ste napisali pismo. Nije to bilo kakvo pismo, već veoma lepo sastavljeno i veštim rečima uobličeno pismo. U njega ste uložili mnogo vremena i truda, i zadovoljni ste finalnim produktom. Došlo je vreme da pošaljete to pismo i tada shvatate da u stvari ne znate kome šaljete pismo. Nema osobe koja je primalac, […]

Načini na koje možete uticati na potrošačko ponašanje

Veza između marketinga i psihologije danas je dobro poznata. Ako znamo da pri odluci da nešto kupimo poseduju psihološki faktori, da li to onda znači da poznavanjem takvih faktora možemo povećati verovatnoću prodaje? Zapravo, znači. Evo nekoliko saveta o tome na koji način možete unaprediti svoje marketinške kampanje. 1. Emocije, a ne fakti U marketingu […]

Hajde da pričamo o neuspehu

Dejv je bio klijent kakvog poželeti možeš. Uhodavala sam se da radim preko Elance-a i posle jednog ne baš prijatnog iskustva, veoma pažljivo sam birala poslove na koje se prijavljujem. Dejv mi se javio tako što mi je odmah dodelio posao – pisanje nekoliko članaka za sajt za koji on radi – veliki, ozbiljan, širom […]

Kako izgleda efektan storytelling

Danas se pod storytellingom podrazumeva širok dijapazon pisanog sadržaja. I tu je reč o, zapravo, novom – a u našem jeziku i ne jednostavno prevodivom – izrazu za staru ideju. Pripovedanje? Ako pitate nekoga ko se bavi storrytellingom o tome kakva je priča koju žele da ispričaju, velika je šansa da ćete biti preplavljeni pridevima, […]

10 ključnih momenata istorije marketinga

Istorija marketinga duga je koliko i istorija prodaje, pa stoga potiče verovatno još iz vremena kada se roba međusobno trampila. Svako je hvalio svoju robu u nameri da je proda, a to je princip koji važi i danas, s tim da su načini na koje se takvo nešto može plasirati nikada raznovrsniji. Tako bi detaljno […]