Blog

Vrhunski proizvod nije dovoljan

Pojednostavljena forma poslovnog uspeha mogla bi da glasi: shvatili smo šta ljudima treba, potom smo to napravili i dali im. Bez obzira da li su to usluga ili proizvod, svakako je najvažnije to „nešto”, što se prodaje i što je u samom fokusu poslovanja.

Laganje nikada nije u redu

„Nikada nemojte napisati reklamu koju ne biste voleli da pročita vaša porodica. Ne želite lagati sopstvenu ženu. Nemojte ni moju.” – Dejvid Ogilvi

Kako izgleda proces donošenja odluka o kupovini iz perspektive kupaca – II deo

U prvom delu teksta, opisali smo prve tri faze procesa donošenja odluka o kupovini. To su bile faze prepoznavanja problema, traženja informacija i procene alternativa, a sada nastavljamo dalje i upoznajemo se sa preostale tri faze ovog važnog procesa.

Kako izgleda proces donošenja odluka o kupovini iz perspektive kupaca – I deo

Donošenje odluke o kupovini jedan je od ključnih ciljeva prodaje. To je proces koji ima svoje pravilnosti i razumevanje tog procesa može vam pomoći da svoje marketinške kampanje planirate i sprovodite efektivnije.

Šta određuje ponašanje kupaca u online prodavnicama?

Imate prodavnicu u kraju koja radi sasvim lepo. Znate da ljudi danas često kupuju preko interneta, pa zašto onda i vaša prodavnica ne bi imala svoju online varijantu? I zaista, online prodaja ima brojne prednosti u odnosu na klasičnu, a isto tako – koliko stvari mogu biti komplikovane? Ako već znate šta treba da radite […]

Psihološki faktori koji utiču na potrošačko ponašanje

Ako želite kupce da uverite u to da će njihove potrebe najlakše biti zadovoljene upravo vašim proizvodima, onda je neophodno da znate koji faktori utiču na to kako će oni doživljavati vaš brend. Marketinške strategije počivaju na poznavanju načina na koji funkcioniše ljudska psiha; one koriste to znanje da pošalju svoju poruku na najefektniji način.