Blog

Aktuelni trendovi u marketingu za koje je dobro znati

Marketing se – kao način prenošenja poruke od prodavca ka kupcu – stalno menja, posebno zahvaljujući tehnologiji, to jest internetu i društvenim mrežama, odnosno načinima do kojih se danas dolazi do kupaca.

Vrhunske usluge nisu i nikada neće biti jeftine

Ako bi vam neko rekao da imate rok od tri dana da kupite Bentley Continental po ceni Fiata 500, da li biste dobro razmislili o ovoj ponudi?

Biznis lekcije iza uspeha Ugg čizama

Za uspešan biznis nije dovoljno samo imati dobru ideju. To vrlo dobro zna Brajan Smit, osnivač Ugg Australia kompanije i autor knjige „Rođenje brenda” („The Birth of A Brand”). On je u intervjuu za Business Insider izneo šest biznis lekcija koje stoje iza planetarnog uspeha Ugg čizama, odnosno brenda.

3 zanimljiva okršaja konkurentskih brendova

Da li bi pametno „prozivati” svoju konkurenciju? Ili je bolje ono čuveno „u se i u svoje kljuse”? Zavisi.

Vrhunski proizvod nije dovoljan

Pojednostavljena forma poslovnog uspeha mogla bi da glasi: shvatili smo šta ljudima treba, potom smo to napravili i dali im. Bez obzira da li su to usluga ili proizvod, svakako je najvažnije to „nešto”, što se prodaje i što je u samom fokusu poslovanja.

Laganje nikada nije u redu

„Nikada nemojte napisati reklamu koju ne biste voleli da pročita vaša porodica. Ne želite lagati sopstvenu ženu. Nemojte ni moju.” – Dejvid Ogilvi