Blog

3 zanimljiva okršaja konkurentskih brendova

Da li bi pametno „prozivati” svoju konkurenciju? Ili je bolje ono čuveno „u se i u svoje kljuse”? Zavisi.

Vrhunski proizvod nije dovoljan

Pojednostavljena forma poslovnog uspeha mogla bi da glasi: shvatili smo šta ljudima treba, potom smo to napravili i dali im. Bez obzira da li su to usluga ili proizvod, svakako je najvažnije to „nešto”, što se prodaje i što je u samom fokusu poslovanja.

Laganje nikada nije u redu

„Nikada nemojte napisati reklamu koju ne biste voleli da pročita vaša porodica. Ne želite lagati sopstvenu ženu. Nemojte ni moju.” – Dejvid Ogilvi

Kako izgleda proces donošenja odluka o kupovini iz perspektive kupaca – II deo

U prvom delu teksta, opisali smo prve tri faze procesa donošenja odluka o kupovini. To su bile faze prepoznavanja problema, traženja informacija i procene alternativa, a sada nastavljamo dalje i upoznajemo se sa preostale tri faze ovog važnog procesa.

Kako izgleda proces donošenja odluka o kupovini iz perspektive kupaca – I deo

Donošenje odluke o kupovini jedan je od ključnih ciljeva prodaje. To je proces koji ima svoje pravilnosti i razumevanje tog procesa može vam pomoći da svoje marketinške kampanje planirate i sprovodite efektivnije.

Šta određuje ponašanje kupaca u online prodavnicama?

Imate prodavnicu u kraju koja radi sasvim lepo. Znate da ljudi danas često kupuju preko interneta, pa zašto onda i vaša prodavnica ne bi imala svoju online varijantu? I zaista, online prodaja ima brojne prednosti u odnosu na klasičnu, a isto tako – koliko stvari mogu biti komplikovane? Ako već znate šta treba da radite […]