Blog

Unapredite odnose sa kupcima – II deo

U prethodnom tekstu osvrnuli smo se na važnost građenja i održavanja dobrih odnosa sa kupcima, sa idejom izgradnje stabilne baze onih čija lojalnost će se pozitivno odraziti kako na vaše poslovanje, tako i na njihovu percepciju vašeg poslovanja. Sada nastavljamo sa još četiri pravila unapređenja odnosa sa kupcima.

Unapredite odnose sa kupcima – I deo

Graditi i održavati dobre odnose sa kupcima važno je otkad postoje marketing i prodaja, a u današnje digitalno doba lakše je nego ikad. Važno je, naravno, posvetiti se i pronalaženju novih kupaca, ali oni koji vam se vraćaju su nešto čemu treba posvetiti pažnju.

Kratak vodič za lično brendiranje na društvenim mrežama

Društvene mreže promenile su svet. I tačka. Ne morate bili milenijalac zaluđen tehnologijom da biste to uvideli.

Aktuelni trendovi u marketingu za koje je dobro znati

Marketing se – kao način prenošenja poruke od prodavca ka kupcu – stalno menja, posebno zahvaljujući tehnologiji, to jest internetu i društvenim mrežama, odnosno načinima do kojih se danas dolazi do kupaca.

Vrhunske usluge nisu i nikada neće biti jeftine

Ako bi vam neko rekao da imate rok od tri dana da kupite Bentley Continental po ceni Fiata 500, da li biste dobro razmislili o ovoj ponudi?

Biznis lekcije iza uspeha Ugg čizama

Za uspešan biznis nije dovoljno samo imati dobru ideju. To vrlo dobro zna Brajan Smit, osnivač Ugg Australia kompanije i autor knjige „Rođenje brenda” („The Birth of A Brand”). On je u intervjuu za Business Insider izneo šest biznis lekcija koje stoje iza planetarnog uspeha Ugg čizama, odnosno brenda.