Blog

LinkedIn – moćan alat za promociju vašeg biznisa

U doba opšte sveprisutnosti društvenih mreža, može biti teško odlučiti koju odabrati za promociju svog biznisa. Posebno ako niste baš sigurni koje mreže koristi vaša ciljna grupa, pa je to zapravo prvo pitanje koje je potrebno postaviti kod pravljenja strategije prisustva na društvenim mrežama. LinkedIn se, međutim, izdvaja od drugih mreža po tome što je […]

Zašto je psiholog savršen izbor za content writer-a?

Za uspešnog marketara ključno je znanje o ljudskom ponašanju, kako o tome kako se neko ponaša, tako i o tome zašto se neko ponaša na određeni način. Ako imamo znanja o ljudskom ponašanju, onda znamo i šta će navesti ljude da se ponašaju na poželjan način. Ne možemo stvoriti privlačan sadržaj ako nam je nepoznato šta […]

Krijete li cene kao zmija noge? Nemojte to da radite

Razgovor o novcu, generalno, spada u neprijatne razgovore. U našem društvu smatra se nepristojnim pitati nekoga kolika mu je plata. Tražiti povišicu od šefa jedna je od stresnijih stvari za većinu zaposlenih, verovatno nastala još iz vremena kad smo imali frku da tražimo povećanje džeparca. Isto važi i za pozajmljivanje novca, pa otvoreno pitanje kad […]

Unapredite odnose sa kupcima – II deo

U prethodnom tekstu osvrnuli smo se na važnost građenja i održavanja dobrih odnosa sa kupcima, sa idejom izgradnje stabilne baze onih čija lojalnost će se pozitivno odraziti kako na vaše poslovanje, tako i na njihovu percepciju vašeg poslovanja. Sada nastavljamo sa još četiri pravila unapređenja odnosa sa kupcima.

Unapredite odnose sa kupcima – I deo

Graditi i održavati dobre odnose sa kupcima važno je otkad postoje marketing i prodaja, a u današnje digitalno doba lakše je nego ikad. Važno je, naravno, posvetiti se i pronalaženju novih kupaca, ali oni koji vam se vraćaju su nešto čemu treba posvetiti pažnju.

Kratak vodič za lično brendiranje na društvenim mrežama

Društvene mreže promenile su svet. I tačka. Ne morate bili milenijalac zaluđen tehnologijom da biste to uvideli.